bukaga Canim kilo alımı iyiyse uyandırmaya gerek yok acıkınca uyanır, o aylarda kızım 5 6 saat bazen 7 saat uyuduğu oluyordu, sen uyandırıp emzirirken bu sefer o saatlerde uyanmaya kodlayacak kendisini. Doktorunuz aksini söylemediler uyandırmayın, 1 aylık olduktan sonra uyandirmamistik biz hatta 15 günlükte sonra 3 4 saate çıkarmıştık uyandirma süresini sarılık riski olmadığı için 🌸