Deren27 hareket kabiliyeti arttıkça gittiğiniz yerlerde beni bırak diye isyan edecek size.çünkü karıştırıp kurcalaması gereken çok şey olacağını bilecek o zaman.o vakitte siz sürekli onun peşinden ayrılmayacaksınız emin olun.benim oğlumda evde beni 2 dk asla yalnız bırakmaz,tek asla vakit geçirmez 5 dk bile.ama annem ve kayınvalidem de tam tersi.gelme peşimden diyor adeta.e çok sık gidemiyorum bu dönemde haliyle kafayı yediğim oluyor evde.14 ay 25 günlük.