Yaklaşık 1 ayı geçiyo uyku diye birşey kalmadı malesef her saat başı abartısız kalkıyo ayagımda sallamadan uyumuyo ben bu süreci başında emzige baglamıştım emzigi bıraktırdıgım icin böyledir diye fakat hiç aklına bile gelmedi bu sürede istemedi emzigini unutup gitti ama geceleri bu uyku sorunu kaldı bu aylarda olup bizim gibi olan varmı? Yıldım artık uykusuzluktan cıldırıcam m