Zeynebinannesiii Kızlar meraba bizde idrar yolu enfeksiyonu var ve 2. Kez tekrarladı sebep olan ne olabilir sizce ? Yaşayan var mı bunu ?
egeninanns Zeynebinannesiii ben yıllardır çekiyorum. Antibiyotik direnci çıktığı için ilaçlar yaramıyor. Üreme testi yaptırmanız gerekli
Esrans Zeynebinannesiii Sık sık bezini değiştirip bol bol su içsin demişti doktorumuz bir de tekrarlayan bu enfeksiyon reflüye bağlı olabilir demişti aynı zamanda sünnet olması gerektiğini de söyledi