Merhaba kızlar,
Oğlum 14 aylık, baba dede meme mama gel bitti kelimelerini söyleyebiliyor, el sallıyor, el sıkışıyor, alkış yapıyor, yürüyor. Ama bir türlü anne demiyor. Aslında ilk kelimesi 7 aylıkken anne olmuştu o zamanlar bi kaç kez söyledi sonra hiç söylemedi. Sanıyorum ki tek çocuk olduğu için bana evde anne diye seslenen kimse yok ondan mı söylemiyor acaba. Nasıl öğretebilirim siz nasıl öğrettiniz ?
Belki diyeceksiniz burada bir sürü sorunu hastalığı olan aileler var senin derdine bak 😒