Mina18 hayatmda yaptığım en büyük hataydı mutfağı komple yeniledik herşey benim istediğim gibi oldu eşim dedi bari bu benim dediğim gibi olsun kulpsuz daha güzel bende kıramadm tamm olsun dedim o su lekeleri parmak izleri komple dolabın üstünde ne kadar dikkat etmeye çalışsamda olmuyor gördükce kendime kızıyorum hergün devamlı silmen gerekiyor bide bizim metal açıp kapanan yerler daha çok izi belli ediyor duruşu güzel ama hiç kullanışlı değil