basaktpe12 cnmm bnmm bişey diyecem de korkmanı istemiyorum ama yarın bi hastaneye git kontrole için de rahatlar,
bende 1-2 hafta önce 4 aylık bebeğimi kaybettim, hiçbir belirti yoktu sadece bulantılarım kesilmişti, birde hastaneye gitmeden bi öncekigün elim ayağım titredi gözüm karardı yarım saat 1 saate kadar kendime gelemedim doktoruma mesaj attım tansiyondan olabilir dedi yarın oldu hastaneye gittik bebeğimin kalbi durmuştu 😔😔
lütfen endişe etme korkma , hani ne olur ne olmaz diye demek istedim , birde bulantıların var mı? Bulantıların varsa bebek sağlıklıdır inşallah 🤗🤗🤗