Kızlar bu ne böyle ya. Kalçamda top givi şişlik var 4_5 cm rahat var. İçeri gömülü. Agrısı yok. Ama uzun zamandır sag bilegim de damar agrısı gibi agrı var zaman zaman tutuluyor. Ters bi hareketimde cosss diye yanıyor resmen. Alakası varmı bilmiyorum