Yasminlina Arkadaslar 2,gebeligi sezeryan olan varsa yanit verirmisiniz🌼 ayni yerden kesik atiliyor dimi kalan izin goruntusu n durumda nasipse bir evladim. Daha olacak bilgiden zarar gelmez saolun
Ogullarinaasikanne Yasminlina 4.5 sene üzerine ikinci doğumumu yaptim iki kesik izi yok evet ayni yerden kesiyolar galiba yada hafif uzeri yada alti. Tek bir iz var çünkü
Qawsedrf Benimkini biraz daha altından kestiler. İlkinden kalan bir yara izi vardı pütürük gibi kabarıktı onu da temizlemişler şimdi dümdüz hiç çıkıntı yok pembe bir çizgi.. Onun için de yara bantları varmış istersen kullan dedi doktor ama almadım zaten görünen bir şey yok..
ilkgozagrimm Qawsedrf canım benimde ilk sezeryan kabarık pütürlükaldı ikinci dogumda düzelmiş galiba sizin ki inşallah benimkide düzelir baktıkca canımı sıkıyorum
gozde__ Yasminlina aynı yerden oluyor canım benim ilkine göre iyileşme hızım çok iyiydi . İkinci gün kendi işimi yapabildim . Sana önerim bepantol anti scar gel alman yara izinde çok etkili oldu bende
Yasminlina gozde__ dr marifeti galiba oluysa aynia yere hapsinlar valla on tane iz olmasin tmm saolun
Mom0988 Yasminlina Ben 4 defa oldum sadece 3. Doğumda bı zikzak oldu onun dışında tek çizgi gibi duruyor