Emine0903 aynı şeyi yaşadım, ilk baştaki taziği emiyordu azalınca bırakıyordu. Tekrar tutturmak istediğimde kavga kıyamet. Yatağına koyardım ağlardı, biberonla mama verirdim içer uyurdu 🤦🏻♀️ Sonrasında ne mi oldu ? 2,5 aylıkken tamamen bıraktı beni 🥺