Goncaaydeniz Merhabalar, sma 1 den 6 aydan sonra sma 2 ye geçiş yaptık ama kabızlık sorunu oluştu 1 numarayı kullanırken böyle bişeyle karşılaşmadım benmle aynı durumda olanlar varmı acaba ?