Bebeklerinizin kilosu ,boyunu ve sleepy bez kullaniyorsaniz kac numara bebek bezi kullandiginizi merak ediyorum. Kiyaslamak gibi olacak ama gercekten uzun suredir bu kilo isini kafama takmayan ben suan takar oldum benim kizim bu aralar cok sikintili bir donemden geciyor ozellikle su 1 aydir ailecek corona olduk ve kizim hala etkisinde bir yandanda dis cikariyor derken suan 17,5 aylik ve 10kilo, , dr alt sinirda ama kendi citasinda iyi kilo almis dedi 🙄 ben tatmin olmadim acaba baska dr mi gitsem diye dusunuyorum.