Deli gbi ayağa kalkmak istiyo uyku uyumak istemiyo yataktan tutunup bir bakıyorum ki ayağa kalkmış bana gülüyo 😅 birde şu ara yalan numara ağlamaları ve ekstra taklit yeteneğimiz gelişti günü gününü tutmuyo yemek yerken bi gün çok iyi diğer gün kanlı bıçaklıyız 😍 ama keyfini çıkarmak lazım hemencecik büyüyo bebişler 😅🤲🏼