Mevsimim evet bildiğin uçuktu..birlikte yatıyoruz zaten arada optumdebiraz geç aydım.cok şükür bişey gözükmüyor.tabi bunlar tehlikeli isler ama sorun cikma olasılığı yüksek değil.iciniuzi ferah tutun.cok takarak her türlu mazarati üzerime çeken biri olarak söylüyorum.rabbim korusun hepsini