2 yaşında kızım var ama 10 çocuğa bedel yemek yemesi düzgün değil.yaramaz bazen gün içinde o kadar çıldırıyorum ki eline , poposuna falan vuruyorum başka hiç bu şekilde tepkimi anlamıyor çünkü, sonrada oturup ağlıyorum pişman oluyorum, bakıyorum ben bu çocuğa iyi anne değilim diye kendimi yiyorum., moralim yerlerde