Anneler 31 aylık ikizlerime yaklaşık 20 gündür tuvalet eğitimi veriyorum. Gündüzü hallettik sayılır hem çiş hem kaka gelince söylüyorlar ve tuvalete yapıyorlar çok nadir kaçırmalar oluyor. Ama gelin görün ki gece hiç uyanmıyorlar. Bezi gece gündüz kestim buara. Yani ya gece yada sabah mutlaka ıslatmış oluyorlar. Önerileriniz var mı ?