Kızlar daha önce hiç başıma gelmemişti fakat son bir kaç aydır acayip kaşınıyo önce bir taraftaydı şimdi diğer tarafada sıçramış sanırım böyle üstü beyaz ince kabuk tutuyı bazende kıpkırmızı oluyo yanık gibi kremde kullanıyorum bitmek üzere ama hiç bir iyileşme görmedim sanırım mantar dedikleri şey bu olsa gerek ilaç haricinde evde kullanabileceğim bişey varmı uygulayıpta faydasını gördüğünüz? Zalain kullandığım kremin adı