Kizlar bugun 13 gunluk olduk kizimla gunduzleri uykusu iyi 2 saate bir ben uhandirip sut veriom sagip veriom gogsumu tutmuyo bazen 50 bazen 75ml veriom doyuyormudur acaba bide geceleri zor uyuyo ne yapabilirim ilk tecrubem olcak tecrubeli anneler yardim edermisiniz bide boyle iç cekio bebek mormalmi