Merhaba bebegim 1 ay once dustu burnunu vurdu kanadi sisti vs. Dr a gittik elle muayne ettirmedi kesinlikle dokundurmadi. Rontgen cekilmesini istedi. Kesinlikle orada oturmadi yatmadi ayakta durmadi cok korktu. Bikac kez denedik olmadi agliyo bagriyo istemiyo bizde uyuttuk uyurken deneyelim dedik koyar koymaz uyandi agladi aymi sekilde. Yapamayinca gece uyusun oyle gelelim dedik yine oraya yatirinca korkarak agliyo uyaniyodu. Sanirim cocuga travma yasattik. Bu olaydan 1 hafta sonra 18 ay asidi icin dr a gittik boy kiloda bakilacakti kiyamet koptu saglik ocagi yikildi eli ayagi titriyo cocugun. Napicam ben yani hep korkacak mi boyle mi olacak? Yoksa unutur mu? Basina boyle bisey gelen var mi?