İyi Bayramlar öncelikle hanımlar 🌺 emzirme odenegi icin eşim basvuru yaptı, esimin uzerinden sigortaliyim basvuru yaparken eşiniz çekebilir parayi demiş muattap kişi ben bir hafta sonra gittiğimde ptt de oyle bir ödeme gözükmedigini soylediler daha sonra ptt yi arayip sordim basvuran esinizse onun ustune yatar dediler edevlet uzerinden bakiyoruz oyle bir odeme gözükmüyor . Nasil ve nerden bakicaz yatip yatmadigina yardimci olabilirmisiniz?🙏