esse2307 1 bucuk aydır yürüyor ve maşallah hiç yerinde durmuyor sadece uyuduğu zaman dinleniyor diyebilirim.bide ablası var 4 buçuk yaşında.o ne yaparsa onu yapıyor kosturursa oda koşuyor kendi etrafinda dönerse oda dönüyor su içse oda içiyor o derece🤭😅anne,baba,aba,dede,meme,mama,anneanne.gel,gitti,bitti gibi kolay kelimeleri soyleyebiliyor.karga,köpek,inek ve kuzu sesini sorunca soyluyor.vucudundaki uzuvların yerini gösteriyor sorduğumuzda.soyledigimiz seyleri anlayıp uygulayabiliyor.kitaplarda daha çok hayvanlar dikkatini çekiyor hikaye kitaplarini dinlemiyor henüz.ablasina okurken alıp yirtmaya çalışıyor.sabah 11 gibi kalkıyor 3 gibi öğlen uykusu 2 saat uyuyor 5 ye kalkiyor gece 12 gibi uyuyor.aklima gelen bunlar şimdilik 🙂