Arkadaşlar kızım 23 aylık 2 haftadır memeden kestik. Gündüz uyumuyor artık ve akşam erken uyuyor. 8de uyuyor ama 00.30 a kadar belkı binbeş yüz kez kalkıyor ben yanındamıyım diye. Değilsem kalkıyor. 00.30 dan sonra sabaha kadar beşiğinde delıksız uyuyor. İlk dört beş saatlik bu uyumama mevzusu nedir allah aşkına yeni doğan memeden cıkınca aglar ya aynı durumdayım deliricem sallamıyorum da yanımda pışla uyuyor hani büyük bir destek de vermiyorum. Yanında değilsem cıglıkla uyanıyor kucagıma alır almaz uyuyor