Asell16
merhaba,
Sağlık ocağının verdiği kan damlasının kabız yaptığı yönünde bir çok yorum okudum. Ben bebeğimde hiç kullanmadım. Sidefer kullanıyoruz. Doktorumuz da sidefer veya ferrum öneriyor. Doktorunuz ile bir görüşün sağlık ocağından aldığınızı kullanmayıp önerdiği bir damla kullanın isterseniz.