Ben yeşil kaka icin doktorumla görüştüm 1 haftayi gecerse getir dedi, gittik probiyotik verdi. Protein alejisi olabilir dedi, eger gecmezse kaka tahlili yapacagiz dedi geçmedi, yarin tahlil için gideceğiz. Arada yesil olur dedi anne sütü alan bebeklerde renk degisimleri normaldir dedi. Bizim süre uzun olduğu için bakılacak birde hem.yesil hem sumuk gibi. Ama huzursuzluk falan yok şükür