mandalina_kokulum Kızlar belim tutulmuş aşırı kötüyüm. Gittim kas gevşetici iğne yaptırdım hemşire birşey olmaz emzirdiğimi de söyledim. Hep yapıyoruz emsiren annelere de dedi. Bebeğim 2 ay 10 günlük birşey olmaz değil mi 😣
melasya mandalina_kokulum benim ablamın da tutulmustu oda iğne yaptırcaktı dr emzirdiği için sadece krem vermişti iğne yapamadı
bikerem mandalina_kokulum boyun fitigim var.oglum 7aylik. 2 hafta once kilitlendim adeta. Acile gittik emzoriyorsan olmaz dedi dr. Ya da 8 saat emzirme dedi
Canan27 mandalina_kokulum banada dicloron yaptı Ama sürekli tekrar lama 1 kere ye mahsus yapalım dedi
Rojdaa Bende bel fıtığı var geçtiğimiz aylarda bir hafta yataktan kalkamadım sancıdan ağrıdan kıvrandim kas gevşetici ağrı kesici karışımı iğnelerle ayağa kalktım bir sorun olsaydı doktorun yazacağını zannetmiyorum çok geçmiş olsun emziriyorum bende🙏
Merve5627 mandalina_kokulum bende emzırıyorum gecen vurdurdum kad gevsetıcı iğne . Adı diclaron du galiba bı skntı olmadı şükür
mandalina_kokulum Merve5627 Ya çok sevindim inşallah birşey olmaz. Bu kadar kötü olmasam asla yaptırmazdım dünden beri idare ediyorum ama bugün katlanılamayacak kadar kötü oldu
Merve5627 mandalina_kokulum Allah şifa versin kuzum . Bişey olmaz korkma daha kırklıyken bile iğne vurdurmuştm kas gevsetici