Mevzu şu ki ilk cocugum kız 3 yaşında yettigince sütüm vardı emzirdim ama pek yaramadı sütüm bi kac ay kilo aldı sonra durdu mamada icmedi zar zor emzirdim 2 yasina kadar hicbi zaman yeterli kilosu olmadı halada öyle neler neler denedim halbuki sütüm yarasın cogalsin diye.. hamileyken hic yememe dikkat etmezdim 3500 gr dogdu… simdi yeni dogum yapali 1 hafta oldu oglum oldu gebeyken beslenmeme o kadar dikkat ettimki maden suyundan kuruyemisine kadar.. 3500 dendi 3000 gr dogdu. Ablasinin dogdugu halinden minik duruyor simdi sütüm var masallah fazla bile geldiginde sagiyorum. Sütümün yaraması icin, şunu yaptim daha cabuk yaradı sütüm, sunu kullandim sunu yedim ictim kilosu her ay duzenli alindi vs. Gibi onerileriniz varmı? Bu cocugumdada bu psikolojiyi yasamak istemiyorum 😔 baskalarinin sadece em,ziripte bogum bogum kollari olan cocuklarina cok ozeniyorum😔