Gulfemgokcenesat Öncelikle herkese İYİ BAYRAMLAR 😊 Benım sorum söyle; Allahın izniyle sonunda kendi içimde olan birşeyide allahım bana nasip etti . Kızıma hamileyken kapanmaya karar verdim. Vee kapandım. Söyle bir sorunum oldu şuan çok rahat geçiyor yani iyiki kapanmışım diyorum. Tek sorun saçlarım ve saç derim çok kötü oldu. Bir sürü şampuan kullandım ama fayda etmedi. Ve saçlarım uzun kestirsem düzelir mi bilmiyorum. Bana yardımcı olur musunuz. Ne kullanmalıyım düzelmesi için . Şimdiden teşekkür ederim 😍😍😍❤️
Fatma_52 Gulfemgokcenesat ben ewdeyken saclarim hep acik gezerim bol bol hava almalilar. Aliskin olmadıgi icin ola bilir
BeautifulMother1 Gulfemgokcenesat evdeyken saçlarım açık geziyorum rahatlıyor saçlarda sürekli kapalı aynı şekil toplamada da böyle oluyor
Yasemin_06 Gulfemgokcenesat cnm.bende kapaliyim cok uzun suredir kapaliyim ben. O saclarin hava almadigi icin olur besleyici bakim.yaglari var onlardan alip dus sonrasi yada oncesi uygularsan onlara duzeliyor. Bide onceden boyattiysan hic onunda etkisi olabilir. Kapali oldugu icin basimiz hava almayip deriyi saci etkiliyor. Uclarindan az kestirebilirsin kirik vs varsa. Bide bakim yaglari + ben sac dokulmesi icin bi ara bioblas collojen+keratin sampuani var onu kullandim. Sacim dinlensin diye ara verdim suan market sampuani kullaniyorum sonra tekrae baslicam tavsiye ederim
Papatyass Gulfemgokcenesat hayırlı olsun öncelikle 🌸 kurudu mu acaba deriniz nemlendirecek bir şeyler kullansanız? Benim çok incelemişti kestirdim iyi geldi ama buna iyi olur mu bilmiyorum 😊
Gulfemgokcenesat Fatma_52 teşekkür ederim canım ❤️ Yapıyorum onu sık sık ama çok rahatsız etti bu durum beni 😞
Gulfemgokcenesat Papatyass teşekkür canım 😊 galiba kurudu yasaklar bitince bir kuaföre gidip kestircem canım saçlarımı😊😊
Gzmkrm Gulfemgokcenesat canım Allah kabul etsin ne güzel kapanmasıne ama saclarindaki sıkıntı kapanmadan dolayı değil gebelik sonrası herkesin yaşadığı birşey onu söylemek isterim demir ve kalsiyum takviyesi al birden değil ama zamanla duzelecektir
Gulfemgokcenesat Gzmkrm teşekkür ederim canım 😊 onuda düşündüm kızım 7 aylık oldu emiyor ve saçlarım başta dökülmezdi şuan avuc avuc gidiyor 🙁dediklerinide uygularım canım
Ylcmelis Gulfemgokcenesat Bende ilk kapandığımda öyle olmuştu cnm bi kaç gün kafamı hiç kapatmadım sonra tekrar kapattım artık öyle az az olmaya başladı ama devam ettim öyle bnmde saçlarım uzundu kalça altına kadar düşüodu sonra hamile olunca bi süre kıyamıodum sonra kestim uğraşamam diye yine uzuo öyle öyle alıştım şampuanlar fayda etmiyor bnm bildiğim
Mfkndjdn Saç derisi kapalı olduğu için de olabilir ya da hamilelik, doğum ve hormonlar da etkili olmuş olabilir aslında . İsterseniz müsait bir zaman da doktora gözükün çünkü bazen kan değerleri bile saç derisini olumsuz etkileyebiliyor. Geçmiş olsun .
CansuMirac Bende kapanmak istiyorum ama nasıl emziririm diye dusunuyorum. Nasil kiyafetler tercih etmeliyim
Gulfemgokcenesat CansuMirac inşallah nasip olur gercekten kapanınca hersey oluyor. İçinde varsa kapan derim ben🙏 Genelde uzun kıyafetler aldım bir kaç gömlek yada sweat rahat oldu 🌸
Mrvebyds Gulfemgokcenesat canım hamileyken herkeste olur saç problemi kapanmakla bir ilgisi yok yani saç dökülür falan benim çok saçım döküldü ama geri geldi hep maalesef hamileyken vücud çok hassas oluyor 🥺