Bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçtik yoğurt ve havuç püresi yedirdim hergun 1 öğün deniyorum. 3 gün olarak aynı besinle deneme yapıyorum. Ama ek gıdaya verdiğimden beri kakasını yapmıyor. 2 kez parmuk ucu kadar püre gibi yaptı kakasını azıcık yani. Acaba kabız mi oldu. Huysuz değil ama neden kaka yapmiyor ek gıdaya geçişte böyle kakasını geç yapan bebekler varmiiii. Zeytinyağı da veriyorum çay kasigiyla