Yamanikomm Merhabalar bebeğim 1 aylık 4 kilo daka sleepy 1 poposuna küçük geliyor sleepy iki bir gibi küçükmü direk üçemi geçeyim bir yardım
dygmom Yamanikomm yok fark var arasında yaa bence. 2 numara daha rahat. Benim kız 5,5 kilo 2 numara ile çok rahat şimdi.
25moonlight2021 Yamanikomm benim kızım 5buçuk kilo sleepy 2 numara iz yaptığı için 3 numara aldım ama 3 numara da büyük oldu
Yamanikomm leyya_mnks bir gibi küçükmü oda bir sızdırdı birde primaya göre çok iz yaptı bacaklarında ondanmı acaba 3 alsam demiştim
Arfeasli Yamanikomm BN sadece 1 paket kullanmdim sonra hemen 2ye geçmiştim benm kız biraz kilo aldı çok şükür 1ay sonra falamda hemen 3egeçmiştim. Bence yeni paketi 2numara alin
Meva123 3 çok büyük 2idealdir elinizde kalan varsa 1den kenar içlerindeki bariyerler asilinca çıkıyor çıkarıp bitirebilir siniz sıkan orası oluyor genelde
Melek200121 Yamanikomm 4 kilo için 3 çok büyük olur ben de ikilemde kalmıştım. 3 denedim olmadı. 2 yi aldım. Gayet rahat oldu.
fatosguler41 Yamanikomm 3 e geçmelisn bence bende kullandım sleepy nin kalıpları çok dar çok sıkıyo heleki bebişinz tombişse hiç olmaz ben molfixe geçtim baş edemedk dar çünkü şmdi çok rahatm