Aleynaozkaya bebişin doğduğunun 3. gününden beri dışardayız, 40 çıkmadan dışarı çıkılmaza karşıyım. Hem bebek açık havada daha iyi uyuyor hem de psikolojimizin iyiliği için bizim de dışarıya çıkmaya yürüyüş yapmaya ihtiyacımız var. Ama düğüne gitmenizi nacizane tavsiye etmem. O kadar kalabalık ve yüksek sesli müzik bebek için fazla bana kalırsa.