aLmisMomSs Acaba bir sakıncası olur mu bebeğim 11:30 aylık bir de sadece 2-3 defa emiyor kendimi çok halsiz ve bitkin hissediyorum bu şekilde takviye gıda almak acaba sıkıntı olur mu
BeyzaLivaLeyla aLmisMomSs sambucol kullandım grip olduğumda halsiz olduğumda çocuk dr danışın isterseniz
Hilalse Ben sormuştuö ginsengin bi zararı olmaz kullanabilirsin demişti ama siz yine kendi doktorunuza sorun herkes farklı bişey diyor malum