Selam kızlar tam 3 aylık kızım var normalde pusetle dışarıya çıkardık direk güneş görmezdi tabi üstünü örterdim hatta arabada uyur sakinleşirdi 15 gün önce dışarı çıkardık bu defa örtmemiştim üstünü biraz aydınlık geldi korktu ağlamaya başladı ama nası ağlama susmadı asla bugünde akşam üzeri çıkacaktık asansöre binmemizle aynı şekilde ağlaması bir oldu asla susmadı hemen eve geri girdik ve sakinledi neden ağlıyor olabilir yada nası alıştırabilirim dışarıya fikri olan var mıdır🤨