Cemilev daha az önce annemle tartıştım, telefonda görüntülü konuşuyorduk senin kızın çok suratsız deyip duruyor yaa sanki ben öyle olmasını istiyorum! Biz yurtdışında yaşıyoruz kimseyi tanımıyoruz kızım daha 5,5 aylık tabiki yabancılıyor her gün dışarı çıkarıyorm bakınsın diye ama evde insan olması lzm alışması için