Esraa1 Kuzeyim22 kesinlikle afro dalgası permada istediğin sonucu alamıyorsun ben yaptırdım ilk gün baş agrısı oldu çok daha sonra oda geçti sadece banyo yaptıktan sonra başın ağırlaşıyor 😏😂
karnihal Afro dalgası çok havalı ve zararsız. Perma kimyasalla yapılıyor ve zarar verme ihtimali çok yüksek. Ben togo stüdyo da yaptırdım ve çok memnun kaldım tavsiye ederim. [](https://togostudyo.com dan) dan ulaşmayı deneyebilirsiniz!