Selam kızlar ,doktorumuzun isteği üzerine beşinci ayda ek gıdaya başladık şuan altıncı ayımızı geçtik kahvaltı ,çorba değilde ,tahillarda yemeklerde ne versem diye düşünüyorum sarımsak ve soğanı yemeklerde siz ne zaman verdiniz ,tavsiye ve yemek için bilgi verir misinizin bana 😌💕