Cihangir20 13 aylık 1 tane bıdık oğlum var 1 kere bile anne demeyen tospik bana meve meve diye bağırıyor evin içinde annemgil de kalmıştım orda öğrenmiş veve meve gel gel diyor ısıra ısıra seviyorum ama hiç anne de demiyor ya acaba hep böyle mi gider ki
Mariposa Cihangir20 benim kızım da çok geç soyledi. Herseyi söyleyen kızım nene diyordu “anne “ diyemedi uzunca bir süre 😅
Zolizo Cihangir20 ay benim yeğenim, ben ablama abla diye seslendiğim için uzun bir süre annesine abla demişti 😂
Cihangir20 Mariposa Ya dimi çok aksiler 😂herkese teyze dayı annene nene baba dede gel hadi bebiş bunları diyen yavrum anne demiyo 🤣
Pelin-Emir35 Oğlum 2.5 aylıktan beridir çılgınlar gibi anne diyordu baba dedirtene kadar canımız çıktı şu an 2 tam yaşında bana anneanne,nene derken babasına babamm,babaciiimm diyor delirmemek elde değil 😛hiç canınızı sıkmayın yani çok küçük çünkü daha 😇
Cihangir20 Pelin-Emir35 Allahım ya bi yanım çok gülüyor bi yanımda anne demesini istiyor bıdıklar pek sevimliler 😂
Mariposa Cihangir20 😍 annelerin sevgisi ilgisi hep cepte nasıl olsa , ne yaparsa yapsınlar anne yanlarında. Garantici bebeler
Gin Cihangir20 benimki babasının peşinden ayrılmıyordu “anni anni” diye🥶 az dalga konusu olmadık o sıralar🤭
Gin Cihangir20 aştık o sorunu😃 şimdi de babasına “babacım, balım, aşkım, hayatım” bana da “özo” diyor🤣🤣 canı bir şey isterse ya da babasıyla tartıştıysa “annecimm” bir de şey var ellerini kedi çağırır gibi yapıp “gel kızım, gel pisi pisi”
Mom0988 Cihangir20 Az önce başka postada yazdım kiizm bana abicim diyordu 😂😂2 yaşından sonra anne demeye başladı.
Cihangir20 Mom0988 ya çok iyi 😂😂😂 abicim 😂😂 Allah ta sizi güldürsün çok güldüm derken düşünemiyorum çok tatlı 😍