sedaykn Kızıma 2 yaşına kadar hiç TV izletmedim. Yaklaşık 1 haftadır izletmeye başlamıştık. Sabahları bir bölüm Cocomelon ve 2 tane Super Simple Songs videosu toplam 15 dakika gün içinde. Ama çok agresifleşti son günlerde. Sinirleniyor, çığlık atıyor. Uyumlu , sakin çocuk gitti resmen. Acaba TV ile ilgisi olabilir mi sizce ? 2 yaş sendromu desem bu zamana mı denk geldi 🤷🏼♀️
Cheddar sedaykn biraz boşluk bırakın yeniden bakalım fark edecek mi ama sanmıyorum kısa sürede böyle etkisi olsun
dolunay01 sedaykn 2 yas sendromu 1 senedır cocomelon izliyor 22 aylık hıc agresif tavırları olmayan herşeye galamyaan bebek gıttı mızır mızır kendı istediği olsun isteyen bı cocuk geldı 2 3 gündür .ayrıca cocomelonda şiddet içeren korkunç vs hıc bır sahne yok tv la ilgisi yok olayın tamamen 2 yas sendromu baslıyor
Batimoms sedaykn bence tv ile ilgli değil 1 saat izlerden yine öyle olmaz. Tamamen 2 yas sendromu. Oğlumda öyle o kadar tatlı uyumludur ki şimdi sınırlı agrasif istediği olmayınca ağlayan inat biri oldu ama normal buluyorum yapacak bisey yok sabir bekliyoruz gecmesini
sedaykn Cheddar Evet bir kaç gün izletmeyeceğim bakalım. Yani çok uzun süre de izlemiyor ama çok değişti birden 🤷🏼♀️
Pelin-Emir35 Yok canım sanmıyorum bu tam olarak 2 yaş sendromu malesef 🤦 hatta oğlum Türkçe konuşmak yerine İngilizceye çok fazla meraklı ve dil gelişimi için doktorumuz günde 15dk izlesin dedi yoksa bende izletmiyordum.Cocomelon ve super simple song harika bence bizde bir sorun olmuyor yani
sedaykn Pelin-Emir35 Evet benim kızım da İngilizceye meraklı baya şey biliyor çok da sevmişti ama anlamadım açıkçası neden böyle oldu 🤷🏼♀️
Swtlna 2 yaşına kadar ben de izletmedim, sonrasında trt çocuktaki çizgi filmlerle başladık yavaş yavaş. 28 aylık oğlum şimdi, hiç öyle bir etki yaratmadı onda. Şu an izlemekte istemiyor zaten, en çok ona seviniyorum
sedaykn GoGirl İşte denk gelmesi beni şaşırttı. Mesela sabah izliyor ve sonrasında mutlaka bir kriz yaşıyoruz. Bugün 15 dakika çığlık çığlığa bağırdı, ağladı saçma sapan bir sebepten.
Cheddar sedaykn valla her gece güncelleme geliyo bu bebelere bence sendromdandır. Benim kızda 21 aylık oldu hafiften sinyaller veriyo 🤭
GoGirl sedaykn acaba kapanmasina sinirlenip baska yerden mi cikariyor siniri izlemeye devam mi etmek istiyor acaba
sedaykn Cheddar Orası doğru denk geldi belki de. Ama hafif krizler yaşasak da iletişimle çözerdik. Çığlık atma çıktı şimdi. Sadece bağırıyor.
sedaykn GoGirl Kapatınca tepki de vermiyor. Kapatma falan demiyor yani. Acaba alışık olmadığı için fazla mı uyarılıyor beyni diye düşündüm en son 😔
GoGirl sedaykn sanmamakla birlikte net bilmiyorum ama tv izlemekten cok icerik onemli oluyor bu tarz tepkilerde ve devamli izleme ornek alma vs
sedaykn GoGirl İşte içerik olarak bir sorun yok. Çığlık atmıyoruz ama dışarda çocuklar atıyor onu düşünmedim hiç gerçekten. Ondan mı yapıyor acaba
GoGirl sedaykn bu aylarda zaten bu tarz davranislar cok normal.bazen istedigi bardakla su vermeyince bile 1 saat aglayabiliyorlar hemen vermeyi teklif etsen bile🙈 sinirlenecek bir sey buluyorlar 2 yas döneminde
dolunay01 sedaykn tabıkı tv dan zoyafe gerçek hayatta gördüğü kişiler ne yapıyorsa anında kopyaları yapıştır onlarda başlıyor .ama ne kadar tasvip etmediğimiz davranışları olan insanlardan uzak tutup bu alışkanlıklarından vazgecırebılırız .imkansız .yarın burgu. Kreş anaokulu derken baska şeylerde ogrenıcek ve engel olamıycaz .bu durum geçici hafıfleyecek bıtecekmıs oyle diyorlar sendrom olayını şuan bızde doeujlarada yasamasakta 2.3 gündür baya hızlı giriş yaptık diyebilirim
sedaykn dolunay01 Denk geldi o zaman. Ağlamaları vardı zaten bir kaç aydır. Ama ben hep duygusunu aynalıyordum. Yanındayım mesajını vererek sakinleştiriyordum. Ama bu aralar çok fena.