Bebisiiiim öyle demeyin ne zorluklarla evlat sahibi olanlar var veya hiç evladı olmayanlar. Ben bebeğim 10 aylıkken ikinciye hamile kaldım ilk başta üzüldüm diğerine haksızlıkmi oldu diye ama ıyiki olmuş diyorum sagolsun banada eşim çok yardımcı oluyo. Sizinde eşiniz madem destek oluyo çok sorun etmeyin iyi yanlarıda var birlikte büyüyorlar güzel oluyo.
zorluğuda oluyo tabi ama yanınızda destekçiniz olduğu sürece hersey hallediliyor. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙂