Selamlar.. haftaya bebegim ikinci ay aşılarını olacak. Asi sonrasi sizlerde nasıl geçti çok ateş veya huzursuzluk agri sizi oluyor mu ? Var mı tavsiyeleriniz? Bir aylıkken de hepatit aşısı olduk ama onun pek yan etkisi olmuyormuş ilk defa simdi etkisi olabilecek bir asi olacağız biraz korkuyorum açıkçası :/