OZlem-gokalp Bebeğim 3,5 aylık 1 gündür kaka yapmıyor idrarı iyi sık sık değiştiriyorum bir sorun olabilir mi ? Doymuyor desem idrar var bilemedim yardımcı olur musunuz? tecrübeli anneler yazarsa sevinirim.
Senizinc OZlem-gokalp canım benm bebegimde bir gün yapar birgün yapmaz hatta 6gün yapmadgı bile oldu gaz cıkısı normalse sıkıntı yoktur etleniyodur
Mlkmhrrm OZlem-gokalp gayet normal huzursuzluğu yoksa gazını çıkarıyor ise merak etmeyin yapar anne sütünde 10 güne kadar normal kabul ediliyor
sevdam4721 OZlem-gokalp bızımde 1 gün yapıyo 1 gün yapmıyor karnından gurultu gebı sesler gelıyo tuhaf 😊 galıba buyuyolar çnku bızde tek değil HerKeze ole
OZlem-gokalp Senizinc epey masaj yaptım vs sürekli karnında bir ses var gacur gucur gaz çıkarttı öyle ağlama krizleri vs de yok tedirgin oldum iyi bare rahatladım sanırım büyüyoruz 🥰çok teşekkürler
mert2021 Benimki 5-6 günde bir yapıyor ve hergün ağlıyor fitil verdiğim halde kaka yok doktora götürüyorum bisey yok diyor
OZlem-gokalp mert2021 masaj yapın ayaklarını karnına çekiyormusunuz ritimli şekilde birde soğukta kalmamasına dikkat ediliyormu
mert2021 OZlem-gokalp bacaklar ayaklar buz gibi hiç ısınmıyor yaz günü çift kat kalın giydiriyorum yine üşüyor kalın battaniyelere sarıyoruz çocuğu bana mısın demiyor
-Alp- OZlem-gokalp kuzenimin kızı haftada bir yapar benim oğlum günde 7-8 kere yapıyor. İkisi de normalmiş çünkü kuzenimin sütü yağsızmış benimki ise aşırı yağlı. Bebeğin bünyesini metabolizmasını da hesaba katarsak bu kaka olayı baya akıl karıştırıcı olabiliyor.