Dilemege 9 aylıkken götürmüştüm suyunu temizliğini benim yanımda yaptılar o yüzden içim çok rahattı
tamamen aktivite olsun güzel anı kalsın diye götürmüştüm çokta memnun kaldık
dişi çıkmıştı diş partisi gibi bişey oldu bizim için . Öyle ağrılara iyi geldiği hakkında bi söz duymadım ama gaz sancısına çok iyi geldiğini biliyorum.