Merhaba anneler dört ay önce doğum yaptım geçen ay adet görmeye başladım doğumdan önce sancım çok olurdu şimdi cidden azalma var ayakta gezebiliyorum. Ama bu ay biraz daha ağrıdı ve sanki sezeryan yeri de bıçak batıyor sancı giriyor gibi oluyor yaşayan var mı neden olur acaba