pogcayanakannesi Sizce hangisi daha kullanışlı olur? Bebegim 5 ay 7 günlük ben yemek yerken hic durmuyor. Şu an ve ilerde hangisi daha kullanisli olur? Ve hangisini oneriyorsaniz almam gereken model yada marka da soylerseniz sevinirim 🙏🏻💙👶🏻
zeynepogretmen pogcayanakannesi mama sandalyemiz için iyi ki almışız diyorum ama yürüteci 1 ay bile kullanmadık sattık tekrar aldığımız gibi
[silindi] pogcayanakannesi İkiside ihtiyaç ama mama sandalyesinde yemek yeme harici pek durmuyor hemen sıkılıyor ama orumcekle gezip durur bir saate yakın evi kesfetmeyi yanıma gelip dolaşmayı çok seviyor kimse onermesede 🤷
Lidya-t Mama sandalyesi zaten almanız gereken bir şey yürüteçe çok koymamanız lazım ben almadım bile oyalamak için de almam
Deletedmom0099 yürüteç kısa süreli kullanılıyor, hem yemek yedirme alışkanlığı için uygun olmaz diye düşünüyorum mama sandalyesi mutlaka edinmelisiniz 😌
serebro pogcayanakannesi mama sandalyesinde yemek masasında size eşlik ederek yemek yemesi daha doğru. Yani mama sandalyesi temel ihtiyaç yürüteç tercih meselesi diyebilirim. Yürüteç içinde 7.-8. ayı beklemek gerek o da kısa süreli.
Duygucukk [silindi] benim doktorum alın kullansın dedi. Yorulsun güzel uyusun dedi hatta. Cok severek kullanıor evi geziyor dedıgnz gibi 😂
sevimlienerji pogcayanakannesi mama sandalyesi şart ama yürüteç kesinlikle almayın. Bebeklere faydası yok bir çok zararı var yurutecin
Cancansmom pogcayanakannesi o da yanlış, çocuğun sofra/masa kültürüne alışması lazım,yemek yeme rutinini öğrenmesi için,o da mama sandalyesinde olur.
OzgE_K pogcayanakannesi İkisinin amacı birbirinden çok farklı ama yani mama sandalyesi normal sandalyede düşmemeyi öğrenene dek mutlaka lazım bir şey yemek yedirirken. Yürüteç size kalmış eğer çok hareketli ve sürekli kucak isteyen bi bebekse kurtarıcı resmen ben oğluma kullanıyorum sürekli kucak isteyen bi bebek kendi yürüteçle dolaşmayı keşfetti keşfedeli bi nevi rahatladım tabi çol uzun süre oturtmuyorum.
Gin pogcayanakannesi mama sandalyesi 👌🏻 ikea antilop kullanıyoruz biz, çok memnunum. Kızım 2,5 yaşında (32 aylık🤣)
serebro pogcayanakannesi beneto marka kullanıyorum ama bir tanıdığımız verdi şuan satışı varmıdır bilemem