Kuzeyim09 yok olmamıştır merak etme, ameliyattan çıktıgımda ilk ayağa kaldırdıklarından itibaren çok hızlı yürüdüm, hiç yatmadım hastaneden çıkarkan valiz taşıdım işimi de yaptım yardımsız yataktanda kalktım ne kadar zorlansam da çooookk kabız oldum sürekli ıkındım hala da öyleyim birşey olmadı bende 70 gün önce oldum ameliyat ara ara kendşni yorumca o ağrılar olabilir bende sadece dikiş kısmının sağ tarafı özellikle kırmızı sizinde öyle mi