SDefneA Kızlar merhabalar devlet emzirme hamilelik, süt VS parası yatırıyormuş nasıl neye göre veriliyor bilgisi olan var mı?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SDefneA Çalışmayan anneyseniz hastane sizin adınıza başvuru yapıyor e devletten doğum parası yazarak bakabilirsiniz. Süt parasıda sigortalı olana yani eşinize yatıyordu. Oda 200 lira falan. İlk çocuk 300 ikinci 400 3. Ve çoğul gebelikse 600 tl
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sweetie Oda kendi yatıyordu diye biliyorum eğer yokda sgk arayarak öğrenebilirsiniz