Bu akşam eşimin ailesine gittik yan sitede oturuyorlar, ben görüşmesem de eşim görüşüyor sık sık her gün uğrar babasına muhakkak.
Neyse gelelim konuya, kapıyı açtığı gibi kayınvalidem ay bu çocuk kendi ayağıyla gelmiş bilmem ne demesiyle oğlum ağlamaya başladı ama öyle böyle bi ağlama değil. Parka indirdim sakinleşsin diye yok babasından başka kimseye de gitmiyor kayınvalidemi görünce sanki canavar görmüşse dönüyor. En son kuscaktı ağlamaktan 1 saat içinde kalktık asla oyalanmadı. Eve geldik iç çeke çeke duruyor babasıyla uyumak istedi benim işime geldi tabi birazda artık seni istiyor diye gece uykularını ona yaptırırım ☺️ Peki bu yabancı huzursuzluğu mu yoksa o evdeki enerjiden mi kaynaklanıyor sizce ?