Kızım banyo yapmayi cok severdi hatta sudan cikmak istemezdi.bazen babasiyla bazen benimle girerdi tek basima yikar cikaedim cogu zaman.dogdugu gunden beride gun asiri ya da her gun banyo yaptiririz…pek basindn asagi su dokulmesinden hoslanmasada asla aglamazdi..
Geceenlerde babasi jakuziyi doldurmus kopuk yapmis bir de kizim hic aglamadi tabiii oynadilar falan gozlemlerime gore o gunden sonra banyodan nefret etti..yaniliyorda olabilirim ama anlatamam size 2 kisi tutamaz olduk..severek gidiyo bicibici diye asla tenine su degmesine izin vermiyo neden olabilr? Sampuan falan degistirmedim. Su ılık gayet kontrol ediyorum titriyor resmen korkudan kaciyor,basins dokturmuyor..2gundur anlatiyorm kovaya su doldurdum bak kizim burdan dokelim falan yok..
Doktoruna yazsam mi durumu? Acaba cildinde falan mi sorun var biraz putur putur de 🤷♀️ her zmanki kuruluk diye dusundum..ay mis gibi bir sorunumuz oldu cok uzgunum zorlamak istemiyorum hicbir konuda onu.