Arkadaşlar merhaba 2 ayı bıtırmek üzere olan kızım var kırkından sonra değişti altını temızlıyorum gazını çıkarıyoruz karnı doyuyor ama uyku sıkıntısı cekıyor emzırırken vs gozlerı gıdıyor ama uyuyamıyor hemen geri uyanıyor ve sureklı ağlıyor akşam 7 gibi başlayıp 10 11 gibi anca uyuyor bazen gündüz uykusunda bunu yapıyor ama sureklı ağlıyor sütüm yetmıyor belkı açlıktan ağlıyor dıyor düşündüm mama Verdim ama yine ayni bu durumu yaşayan var mı