Lale123 probiyotik ile gaz damlası başlarsanız rahatlar. Karnına zeytinyağı ile de masaj yapın. Ayaklarını karnına doğru ritmik hareket ettirin. Ayaklarını sıcak tutun. Asla gaz yapan şeyler yemeyin. 3 4 ay bu böyle sürecek muhtemelen ne yazık ki. Oğlum kolikti çok sancılı bir süreç. Kucağınıza alın, kalbinize doğru yatırıp pışpışlayın. Kucak alışır sonra diye korkmayın gaz olayı bitince her şey değişiyor. Sling de olabilir. Gazını her beslenmede sonra çıkarın mutlaka. Gaz çıkartmadan uyutmayın, umarım en kısa sürede atlatırsınız 🤗