NANANA Benanneoldum Merhabalar dedikleriniz varsa asla otizmden supelenmeyin. Sizde davranis bozuntusu ve gelisim geriligine baglıdır yine muhtemelen ekran tablet cok gormus ola bilir uzman gorusu aldinizmi?
Benanneoldum NANANA uyaran eksikliği var denildi hem pedagogla hem nörolojiye gittik tv bi ara izlettik ama 2-3 aydır hiç izlemiyor
NANANA Benanneoldum zaten uyaran eksikligidir sizde bu otizme alakalı bisey digil ama mutlaka uzerine durmaniz gerekli bir durum